19 Ekim 2009 Pazartesi

OĞLUŞ BÜYÜMÜŞTE BABASIYLA İŞE GİTMİŞ

Cem Senceri işe götüreyim mi dediğinde, ne güzel olur dedim. Hem ikizlerin arada bir ayrı vakit geçirmeleri gerekiyor. Gerçi tereddütleri vardı başa çıkabilirmiyim diye. Nede olsa 20 aylık oyun canavarı bunlar. Şevkini hiç kırmadım . Elbette yaparsın ne var dedim. Sabah hazırladık bi çanta. Çıktılar baba oğul. 1.5 saat yol. Boğaz köprüsünden geçerken gemilere bakmışlar . Keyifleri yerinde ofise varmışlar. Bizim delikanlı dağıtmış etrafı. Babası kalem kağıt vermiş. Karalamış . Arabasıyla masaların altında oynamış. Top atmış. Bir bardak çayı devirmiş. 2 kere kaka yapmış. Baba başarıyla temizlemiş. Kahvaltısını yaptırmış. Öğlen çorbasını içirmiş. Aşkım sen olmuşsun en babasından. Bende arkadaşlarla program yapayım dedim dışarı çıkabiliyoken. Telefon bozulunca ve numaraları göremeyince kimseyi arayamadım. Hal böyle olunca sabahtan ev işlerimizi bitirelimde öğlen gezmeye çıkarız kız kıza dedim. Tek çocukla trakinge bile giderim böyle. Dağ taş dere tırmanacak kadar kolay ve özgür hissettim. Biz hazır olana kadar öğle olmuş. Cemle sencer geldiler. Sonra hep beraber yemeğe gittik.Güzel bir park sefası yapalım dedik. Yağmur bastırdı. Tekrar eve döndük. Bugün olmadı ama gene denk düşer elbet. Analı kızlı gezmeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder