6 Ekim 2009 Salı

"ANNİ BADIT MAMA"

Başlığı yabancı dilde yazmadım:))İpek balığa yem verelim demek istiyor. Beni elimden tutup balığın başına çekiyorlar. Her akşam yatmadan önce İpek ve Sencer 1 er tane yem veriyor balığa. Bir süre onu seyrediyorlar. Balık nasıl yapıyor diyorum. Ağızlarını açıp kapıyorlar. Fanusun camına vuruyorlar ve ellerini içine sokmak istiyorlar. Tabiki anne engeli hemen beliriveriyor. Balığı ellemek yok. Uzaktan bakacağız. Fanusu devirmeyeceğiz. Su ürünleri mühendisi bir kocam olduğundan yıllarca balık besledik. Bazen evimizde 3-4 akvaryum oldu. Zamanla hepside öldü. Hatta bir keresinde ısıtıcı bozulduğundan , balıklar kaynadı akvaryumda. Bitanesi yaşamıştı. Onuda ben komando ilan etmiştim. her şartta soğukta sıcakta kendini canlı tutabildiği için. Umarım bu balığımız uzun ömürlü olur.Bu arada repertuarımıza yeni bir şarkı eklendi. Kırmızı balık gölde Kıvrıla kıvrıla yüzüyor Balıkçı Hasan geliyor Oltasını atıyor Kırmızı balık dinle Sakın yemi yeme Balıkçı seni tutacak Sepetine atacak Kırmızı balık kaç! kaç! Kırmızı balık kaç! kAÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder