11 Ağustos 2009 Salı

OĞLUMUN İLK SAÇ TRAŞI

17 aydan beri hiç kesmemiştik Sencerin saçlarını. Saçları nerdeyse omuzlarına kadar iniyordu banyo yaptırırken. Önlerden gözlerinede geliyordu dalgalı saçları. Bukle bukle inen. Meğer bütün karizma bu saçlardan kaynaklanıyormuş. Babannemiz gözlerine giriyor diye önlerden kısaltınca, babamızda berbere gidelim bari düzgün bir hale sokalım dedi. Giderken yanlarına bir çanta hazırladım. Senceri oyalamak için. Bir biberon süt, çubuk kraker, oyuncak, kitap. Tabi hiçbiri işe yaramamış. Sencer makinadan korkup bas bas bağırmış. Berber çırağı elindeki fırçayı bir elinden bir eline fırlatıp şaklabanlık yapmış. Neticede 5 dakikada traş bitmiş. Fotoğraf makinasınıda vermiştim ama Cem bir kare bile çekememiş. Döndüklerinde Senceri tanıyamadım. Yüz şekli bu kadarmı değişir. Resmen şok oldum. Kısacık olmuştu saçları. Sanki başka bir çocuk geldi eve. İlk tepkim çok çirkin olmuş demek oldu. Sonra bunu Sencerle oyun yaptık. Sen nesin oğlum diyorum. çiirrrkiiiin diye uzatarak söylüyor. Artık İlkokula başlayana kadar kestirmem saçlarını uzatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder