21 Aralık 2010 Salı

posta kartlarımız


Şu teknoloji var ya, hem hızlı hem işimizi kolaylaştırıyor ama hoş geleneklerimizide yok etmese. Bakıyorum arkadaşlarımın hepsinin mail adresleri var ,mektup göndermeye kalksam elden posta adresleri yok. Postacının gelip kapıma bir zarf bırakması, onu heyecanla açmak mail kutuma tıklamaktan bin kat daha keyifli. İyi ki bu etkinliğe katılmışım. Durmamı, düşünmemi sağladı. Toparlayacağım sevdiklerimin adreslerini onlara da kart atacağım . Eskisi gibi bayramlarda, yılbaşlarında. Caddelere kurulan tezgahlardan simli, noel babalı, kar manzaralı kartpostallar alacağım. Tema, Unıcef, Açev gibi kurumların kartlarıda olabilir. Yıllarca saklananlardan. Sms ler gibi bir tıkla silinmeyenlerden. Yavrular büyüdüğünde beraber yazarız. Yeni nesile güzelim adetlerimizi unutturmamak lazım. Bak postacı geliyor şarkısını söylüyoruz bazen. Onların zamanına belki de postacı kalmayacak. Tamamen olmasa da şu anda fatura ve kredi kartı taşıyor postacılar. Sevinçli haberler yerine.

Önce İpek ile hazırladığımız kartları anlatayım. Gelişigüzel makas çalışmaları yapmıştık ancak yapıştırma yapmamıştık hiç. O nedenle ayrı bir deneyim oldu. Alta bütün bir Bozcaada gün batımı resmi yapıştırdık. Onun üstüne ufak ufak Bozcaada özelliklerini yansıtan resimler. Düzeltmeleri yaptım. İpeğin resim kesmek ve yapıştırmak çok hoşuna gitti. Bunları zarfa koyup arkadaşlarımıza göndereceğimizi anlattım. Ne güzel bu çekilişte bizim gibi,ikiz ve üçüz arkadaşlarımız da var.

Tuba, Alya Skye ve Arda Lewis; Dilek, Damla ve Karya; Ansı ve Balca Misis; Ceren ve Kerem'e Sevgilerimizle.
Sencer ile Gökçeada kartları hazırladık. Resimleri fazla fazla print ettim. Yırtılabilir, yavruların elinde yalnış yerlerden kesilebilir diye. Gökçeada kartımızı da Bozcaada gibi hazırladık. Kestik,yapıştırdık ve arkalarını yazdım. Sencer artık herşeyi yapıştırmak istiyor.Pritt i çok sevdi.

Artık kartları arkadaşlarımıza gönderebiliriz dedim. Hayır arkadaşlara vermeyelim dedi. Klasik 2,5 yaş çocuğu işte. Biz bunları gönderelim kendimiz içinde yapalım dedim. O zaman anlaştık.
Seher ve İrem ; Esra ve Defne; Esra ve 3 yavrusuna Sevgilerimizle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder