19 Eylül 2010 Pazar

Medrano Sirki

İpek ile bayram öncesi alışveriş yaparken Tepe Nautılus'un yanına kurulan mavi beyaz çizgili çadırı gördüm. Bu çadırı tanıyorum. Hemen gittik. Bilet alalım diye düşünmüştüm, daha açılmadıklarını söylediler. Geri döndük eli boş. Kısmet bir sonraki haftaya imiş. Pazar günü iş dolayısıyla görevli olduğumdan erkenden evden çıktım. Yavrulara söz verdim. İşten dönünce sirke gideceğiz. Babası onları tüm öğleden sonra parkta oynatmış. İşim bitince sirkin önünde buluşup içeri girdik. Atlar,köpekler,kaplanlar, papağanlar,trapez yavruların ilgi odağıydı. Ancak büyüklere yönelik denge gösterileri sırasında, üç saat parkta oynayıp geldikleri için uykuları geldi. Motor Show da onlarda bizimle beraber nefeslerini tuttu. Sırayla üç motor , kürenin içine girip dönmeye başladı. Bir tanesi düştü. Yaralanan olmadı. Gösteri bitti. Eve dönüş yolunda sızdılar. Böylece pazar gününün hoş aile eğlencesi sonlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder