24 Aralık 2009 Perşembe

İPEK VE SENCERİN HEDİYELERİ BURADA

Aslında son 10 gündür bugün, yarın,iş,ev telaşı derken ancak fırsat bulabildim yazmaya. Çekiliş hediyelerimizi aldık ve yüzümüzde kocaman bir gülümseme oluştu. İlk önce İpeğin hediyesi geldi. Bu yüzden onunkinden başlıyorum. Mersinden Sevgili Filiz , boncuk kızı İnci ve Sueda ablamız hazırlamış hediyelerimizi. İşyerime gelmişti kargo. Çocuklar gibi heyecanlandım ben. İlk defa böyle bir organizasyona katılmıştık. Kızıma vermeden önce yeniden paketlerim diyerekten ve merakımı yenememekten dolayı akşamı beklemeden ben açıp baktım hediyemize. Tek kelimeyle bayıldım. İpeğe hemen vermedim hediyesini ,Sencerinkininde gelmesini bekledim. Yoksa Sencer İpeğin elinden alır. Bıkana kadarda vermezdi. İllaki kardeşinin elindekini alacak. Kıskançlıkmı, ilgi çekmek mi, paylaşmamakmı anlayamıyorum. Eve götürdüğümde neler olduğunu yavruların fotoları anlatsın. Hangisinden başlasam. İpek kuklaları çok sevdiğinden beş parmağında farklı hayvanların olduğu bir el kuklası almış Sevgili Filiz ve Sueda. Kuklayı elimize takıp parmaklar şarkısını söyledik birlikte. PARMAKLAR Bas parmagim bas parmagim nerdesin Burdayim Nasilsin efendim Tesekür ederim Parmak kaç parmak kaç Isaret parmagim isaret parmagim nerdesin Burdayim Nasilsin efendim Tesekür ederim Parmak kaç parmak kaç Orta parmagim orta parmagim nerdesin Burdayim Nasil efendim Tesekkür ederim Parmak kaç parmak kaç Yüzük parmak kaç Sonra İpek tek tek öptü herbir parmaktaki hayvanı.Sevdiği herşeyi öpüyor. O hayvanların seslerini taklit ettik. Sueda ablamız bir resim yapmış. Yazılanlarda çok tatlı. Canım yavrum pek güzel çizmiş. Resimde elimi bırakma dedim diye Sencer gülmüyormuş..........Yine Sueda boncuk bileklik dizmiş rengarenk,hemen kolumuza taktık. Bitanede saç tokası. Ve el emeği, mukavvadan yılbaşı ağacı kartımız içine İpek ve Sencer çizilip Mutlu Yıllar yazılmış. Bittimi daha bitmedi. Etkinlik kitabımız süper. İçinde İpek ve Sencere özel yazılmış aktiviteler var.Filiz tek tek resimleri kesip yapıştırmış ve el yazısıyla açıklama metinlerini yazmış. Bu alıştırmaları zamanı geldikçe bir bir yapacağız. Hatta hemen ilk alıştırmayı yaptık bile. Kuşları kedileri birleştirme olanı. Bu arada ne kadar incesin. İpeğe çıkmasına rağmen Senceride unutmamış .Onada minik bir el davulu göndermişsin. Ayrıca küçük birde mektup var. Senin ve yavruların emeğine gönlüne sağlık. Tüm hediyelerimizi özenle saklayıp koruyacağız. Büyüdüklerinde yavrulara teslim edilmek üzere. Şimdi Sencerinki: Eskişehirden Sevgili Eser ve kuzusu Nazlısu gönderdi hediyemizi. Minik ellere minik bir piyano. Hemen tuşlarına basıp çalmaya başladık.İster sesli oyuncak olsun ister evdeki makineler olsun, gürültü çıkaran herşeye bayılıyor oğlum. Mesela matkap , şarjlı süpürge, rondo vb. Piyanonun üzerindeki hayvan figürlerine basınca, 0 hayvanın sesini çıkarıyor ve isterse tuşlarına basıp sadece kendisi çalabiliyor. Açıkçası ben bile çocukluktan ezberimde kalmış notaları çalıverdim. Nasıl çaldığımıda gözleriyle takip ediyor. Amerikalı bilim adamlarının araştırmalarına göre piyano zeka geliştiriyormuş. Belkide vesile olur, bu sosis parmaklar bilgisiyar tuşları yerine piyano tuşlarında çalışır. Biz bu etkinlikten çok mutlu olduk ve Sevgili Eser'e , minik Nazlısu'ya tekrar teşekkürler ve iyi yıllar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder