8 Kasım 2009 Pazar

BU PAZAR KİTAP FUARI GEZDİK

Bizim geleneksel her pazar bir programımız olur. Çünkü sadece pazar günü çocuklar Cem ve ben birarada vakit geçirebiliyoruz. Önce geniş ve bol çeşit bir kahvaltı . Ardından günün programı. Bu pazarımızıda kitap fuarını gezerek geçirdik. Bir hafta önceden liste yaptık alacağımız kitapları. Gerçi ben Cağaloğlunda çalıştığım için birçok yayınevi elimin altında. Beyazıt Sahaflar on dakika ötemde. İstediğim zaman istediğim kitabı bulabiliyorum. Tabi fuarın atmosferide başka. Etkinlikler. Sevdiğin yazarlar imza masalarında. Bir adım ötende. Babamız Sunay Akın ve Aziz Nesin serisini tamamlamaya çalıştı. Sunay Akın da imza günündeydi ancak kuyruk upuzundu. Yavrular beklemek istemedi. Aşırı kalabalık ve gürültüden sıkıldılar. Tüm gezi boyunca kollarım ağrıdı. Ya kucakta taşınmak istediler yada koridorlarda koşmak. Bebek arabasında oturmadılar. Peşlerinde olunca doğru düzgün standları inceleyemedik bile.
Kendimi market alışverişinde gibi hissettim. Listeyi tamamla kasaya geç. Üç saatin nasıl geçtiğini anlamadım. Sanırım seneye onları babanneye bırakıp geleceğiz. İstedimki yavrularda oradaki kitap kokusunu alsınlar. Onlar içinde tercihim İş Bankası ve Tübitak yayınları oldu.
Günün özeti fuarı gezdik, kitaplar aldık. Mutlu olduk. Eve dönerkende kendimize pizza ziyafeti çektik. Pizzacının oyun alanında kaydılar, sallandılar. Balon kaptılar garson abiden.
Sonra oyun çadırı aldık. Geçen seneki kırılmıştı. Eve vardığımızda Volkanla Bahar geldiler kahve içmeye. Yavruları özlemişler. Artık onlarda bebek düşünüyorlar . Volkanla baba çadırı kurdu. Tam tahmin ettiğim gibi kahkahalar atarak oynadı benim zibidiler. Sonra yeni kitaplarımıza baktık. Uyku vakti geldi. Artık yorgunluktan bu gece kesintisiz uyurlar inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder